Tuesday, December 13

In your arms...

His slow, velvet touches take me to a world of unknown pleasures. His soft but deep voice whispers sweet music to my ears. His gentle cuddles bring out the woman in me in ways that can never be said enough. His craving eyes spark a deep fire in my soul. His gentle kisses awaken my sleeping beauty. His manly fingers do my skin divine justice. His head lays heavy on my shoulder and soothes my deepest senses. His moist lips caress my inner soul. His warm breath makes me wail in pleasure. His strong hands that wont let me stray. His sweet smell that meets with mine. His tight embrace that's the closest to heaven. His yearning look that's the face of desire. His beautiful words that give meaning to my existence. His love that validates my presence. His soul that recognises mine. His needs that are found in my heart. His heart where my needs are found. His desire to be with me that recognises mine. His slender body against mine. His soul intertwined with mine. His moments with me that last for eternity. His meaning that is my meaning. His warmth that warms up my nights. His silken caresses that quench my thirst. His magical charm that completes me. These are my moments with my man...

ok so how many of you thought Keshi was losing it? lol! Point of this post is to give a voice to Desire and Passionate moments spent with someone you love. Why don't you too write something along these lines...perhaps 1-5 lines of what Special Moments with your man/woman is/would be like to you...I can see my blogmates sizzling up yeyyyy, cant wait to read ;-)

124 Cranium Signets:

Lindsey said...

Considering the cruddy feelings I still have from my Saturday post...I will refrain from writing about this one.

It's nice to feel passion though.

tulipspeaks said...

me second? not bad..still stucked in campus. will comment when i got back home

hugsss

=am000nie=

Keshi said...

Hey Linny no probs...I know ho u were feeling on Sat :*(

Passion is short-lived most of the time...but when u really love each other, it's just magic...and lasts for eternity...

Keshi.

Keshi said...

Amu lol stuck in campus and checking blogs ha? awww muahhhhhh!

Keshi.

Het Waghela said...

Collision of our breath, her sensous touch, her naughty smile makes in my stomach those butterfly to go high.

Keshi, right now I am in office and won't be able to elaborate more on this.

Its one more of your fundoo post.

Keshi said...

***Het

--Collision of our breath, her sensous touch, her naughty smile makes in my stomach those butterfly to go high.

ooo lala hawwwt ;-)
'collision of our breath' is a sizzling term..



**Keshi, right now I am in office and won't be able to elaborate more on this.


lol I u'stand...sorry to disturb u at work..hahahaha! Thanks matey :)


Keshi.

Jewel Rays said...

Beautiful piece up there with a picture that speaks. nice one keshi! *smiles*

Just a simple one from me...hehe:P

Blazen green eyes looking into mine
Reading each other's soul with a fire that ignite
Hands caress with an unspeakable bond to define
Bodies that join with a purpose to run
Lips that seal on that final day when our two hearts become one.
Needless more to say i am talking about my charming one.

southpaw said...

Why don't you too write something along these lines...perhaps 1-5 lines of what Special Moments with your man/woman is/would be like to you...*** 1-5 lines, i can write a book on it...lols.
Anyways keshi...it was a disconnecting post in my language...ahem ahem...lols, Have a nice day friend!

Het Waghela said...

But ur expression were too hot to handle.
Will surely come up with the comments on this post some other day.

Keshi said...

***MyUnveilings

Heyyyyyy...yep a beautiful n steamy one...lol my intention was to disturb all of u..haha!



--Blazen green eyes looking into mine Reading each other's soul with a fire that ignite

wow wow wow! U write so very beautifully...


--Hands caress with an unspeakable bond to define

bond to define...wowwwwwwwwwwww I luv that!


--Bodies that join with a purpose to run

OMG Amy u r too good!


--Lips that seal on that final day when our two hearts become one.

Lips locked together gives the feeling of uniting hearts...it's really amazing....


--Needless more to say i am talking about my charming one.

Ur charming one is a very lucky man...with ur indepth understanding of passion and love, he must be on top of the world :)

Keshi.

Keshi said...

***South

lolz did u get disturbed too? hahahaha my plan worked...

**1-5 lines, i can write a book on it

ROFL!!!


**it was a disconnecting post in my language

huh I didnt get it :( lol tell me tell me plzzzzzzz...











***Het

heyyyy :)


**But ur expression were too hot to handle.

LOL awww poor Het...ok now wut did I do to all these guys...lollllz!

Come back anytime Het...when ur a lot cooler...lol!


Keshi.

southpaw said...

it was a disconnecting post in my language*** i was almost ready to leave for office, just had a few mins time on hand so thought lets check up my emails and a few blogs and this one made me forget my entire list of things to do for the day....lols....

Jewel Rays said...

hahaha..you make me blush..haha...:P

hey i love the statement you made below...it sounds betta..:) Awesome!

"Lips locked together gives the feeling of uniting hearts...it's really amazing...."

Thank you for your good wishes..:) It takes me to believe what u just said to make it happen. and i wonder if i would give myself a chance to allow another experience..:)

Thanks for all that lovin' Keshi..*huggies*

"Ur charming one is a very lucky man...with ur indepth understanding of passion and love, he must be on top of the world :)"

uttara said...

keshiiiiiiiiiiiii
u have lost it ...COMPLETELY .......lollll

u r 1 "B"

lollzzzzzz
uttara

uttara said...

SOUTHYYYYYYYY.......
loll howz u my mate :)


ahem ahem ... u writing a book .. tell me tell me wen ....rotfl

we will see whose book has max pages .:p

hahahhaha
hugzzzzz
uttara

Ash said...

I take shelter in brownings "Love Among The Ruins"

But he looked upon the city, every side,
Far and wide,
All the mountains topped with temples, all the glades'
Colonnades,
All the causeys, bridges, aqueducts,--and then,
All the men!
When I do come, she will speak not, she will stand,
Either hand
On my shoulder, give her eyes the first embrace
Of my face,
Ere we rush, ere we extinguish sight and speech
Each on each.

maybe this is it ....or is this it...

Love
Ash

Keshi said...

***South

--and this one made me forget my entire list of things to do for the day

ROFL awwww...and did u just call in sick? LOLLLLLLLLLL!


Keshi.

Keshi said...

***MyUnveilings


--It takes me to believe what u just said to make it happen. and i wonder if i would give myself a chance to allow another experience.

Why not? Life is all abt chances...take em but tread carefully...and more seductively this time lol ;-)


Keshi.

Keshi said...

***Uttara


lol haha rem wut I told u last nite...this is that post :):)


South is not writing a book...he's reading...the KS lol!

~~The sexy glam cam walks away...

lol!

Keshi.

Keshi said...

***Ash

that was a beauuuuuuuutiful poem - very simple thoughts that run so deep...wow thanks!



Keshi.

uttara said...

keshiiiiiii u r f#####g B
lollzzzz

ya i rem ...loll u told me ...lollzzzz

u sound HAWWWWTTTTTT in the post :p .lollzzzz i know u r .. but less than me tho ..loll :p

u r a wild cam .........rotfl
mez passionate n romantic na ....lolllzzzzz

mermaid :p

Keshi said...

***Uttara


lol FO plzzz...kindly....ok?? lol!


**u sound HAWWWWTTTTTT in the post :p .lollzzzz i know u r .. but less than me tho ..


less cold yes...lollllllll!



**mez passionate n romantic

why dun u write something then u passionate B... lol! O.W. I will steal ur latest man...rem ur off next week..lollllllz!


Where's South now? lol he's gone to rest....hahahaha!

Keshi.

uttara said...

keshi ...

here is something which i cud say


You're a song
Written by the hands of god
Don't get me wrong cause
This might sound to you a bit odd
But you own the place
Where all my thoughts go hiding
And right under your clothes
Is where I find them

Underneath Your Clothes
There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

Because of you
I forgot the smart ways to lie
Because of you
I'm running out of reasons to cry
When the friends are gone
When the party's over
We will still belong to each other

Underneath Your Clothes
There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

I love you more than all that's on the planet
Movin' talkin' walkin' breathing
You know it's true
Oh baby it's so funny
You almost don't believe it
As every voice is hanging from the silence
Lamps are hanging from the ceiling
Like a lady tied to her manners
I'm tied up to this feeling

Underneath Your Clothes
There's an endless story
There's the man I chose
There's my territory
And all the things I deserve
For being such a good girl honey

- Shakira


hugzzzzz
but lots more than these words .......lolll

muahhhh
hugzzzzz

uttara

Keshi said...

OMG Uttara I know that song and I have the CD too...and I luv it! Goshhh another song we both like...



**And right under your clothes
Is where I find them

lol ok wut d u find?? :)


Keshi.

uttara said...

keshii....

less cold is HOT ...hehehehhehe

DUH!!!

loll .. am not telling here anything ......:p

i am here to read ...MEGA MEANIE B

rotfl

**lol ok wut d u find?? :)
skin ........rotfl ...

hugzzzzzzzz
uttara

Keshi said...

***Uttara

lol jeeeeeeeez u r blondy boo too..

--less cold is HOT

I meant for myself...duhhhhhhhhh! Cos u said:

**sound HAWWWWTTTTTT in the post :p .lollzzzz i know u r .. but less than me tho

less than u..lol...so yeah Im less cold than u..hahahahaha!


Skin? underneath the clothes...lol..okkkk...

Keshi.

Kerry said...

omg-i will have to reply to this post tomorrow... lol. i may never sleep tonight if my mind go there.... lol

*mauhz and hugs*

your irish lassie!

uttara said...

ma southyyy has goneeeee

BWAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHH

SOBBBBBBBBBBBBZZZZZZZZZZZZZZZ

keshi u not taking any1 wen am far away praying :p ...lolzzzzzzzzz

uttara

Keshi said...

***Kerry

lol u wont sleep tonite anyways...hahahaha come back with a good coffee sweety :)











***Uttara

South has retired for the day...lol!

u can pray darling but I will be the statue as well...me a statue B now lol!


Keshi.

niki yokota said...

awesome post, keshi-chan!!
i guess u love someone sooo deep! very romantic(^o^;;
i dont have such special moments for thousand years.
maybe when i eat special yummy cake with a lota cream on it, i wud feel like that...sob sob..

Jewel Rays said...

seductively..??? Ahems..HEHEHE..:P

Naughty!??

yeah sure i will make sure that happens LOL.......


*turning red!

uttara said...

OMGGGGGGGGGGGGGGGGG

u not gonna leave me .....lolzzzzz

ya ya i know u r my chipkooo... ( glued to me )
am i lucky or wat ??????
i can see others J now ....

lollllzzzzzzzzz

chweeti pie Drew ..:p

Keshi said...

***Niki

thanks hunny..


**i dont have such special moments for thousand years.


I had some special moments...yess...but b4 that I always thought I'd nvere have someone like that...so dun say u wont have it for 1000 years. Good things happen when u least expect :) muahhhhhhh!


**maybe when i eat special yummy cake with a lota cream on it, i wud feel like that

when I eat ice cream I become naughty lol ;-)


Keshi.

Keshi said...

***MyUnveilings

lol yep me can be velly velly notty :):)











***Uttara

--glued to me

lol yeah..Im like a bee stuck to a flower called Uttara...luv ya girl!


Keshi.

Autumn Storm said...

Phew! Getting hot in here, lol! Quite the writer, Keshi! :-)

Keshi said...

***Autumn

here comes the hot stepper ;-) thats u btw...hehe...

lol I just wanted to make u all hawwwt...:):)


Keshi.

Rohit Talwar said...

damn the lines are quite passionate hehee....hot stuff! cool post!

Keshi said...

Annonymous Keshi-imposter...

U will have ur passionate moments too...dun crib and dun be jealous..:)

see ya all tomorrow!

Keshi.

Zombie said...

Babester, before I start reading this post,

cheeku=sapota
and cheeku=me :p

now, back to the post

Zombie said...

Woah, hot!

My contribution - refer here

Gangadhar said...

Wow..That was a wonderful narration,Keshi!!Loved it!!
I remember when I was in love with my classmate during my engineering days,though it was a failed one at the end..lol The excitement, the passion, the intensity that accompanied every touch.. This feeling is often referred to as ecstasy; a surge of euphoria that sends you soaring, bursting with life, soaking in anticipation and desire. These moments generally occur amid the thrill and excitement of fresh love or lust: in the rush of recklessness, in the abandonment of routine, lost in passionate moments. Or, in the sleepless nights laying awake until the sun peaks over the horizon.

sittingnut said...

hey, mate!

what passion! that was really ... something.

here is a part of a poem by sappho bc i clearly don't have the ability to write like you.

....you speak
softly and laugh

in a sweet echo that jolts
the heart in my ribs. for now
as i look at you my voice
is empty and

can say nothing as my tongue
cracks and slender fire is quick
under my skin. my eyes are dead
to light, my ears

pound, and sweat pours over me.
i convulse, paler than grass,
and feel my mind slip as i
go close to death.


thanks.

desperado said...

hmm..sensuous must say
but moreover beautifully expressed ..the toughest part to do..express

sittingnut said...

hey agian.
i thought i lost the my comment above , it did not appear at first!
my last comment in your previous post simply disappeared, must be a blogger problem.

since you will be reading this tomorrow morning.,
good morning and have great day! :-)

Pallavi said...

WOW! i dont have anything else to say.......maybe later... wow again!

still_figuring_out said...

wow! is it only me, or has it gotten hot in here??!!

passion--i like!

maybe i can come up with something later.. ;)

Mr. Maverick said...

:)

I wish I could write like that. But I realized that I cannot force anyone to fall in love with me ;-)

icyblue said...

ooooooo... now that was a sexy post ;)

his hands... ahhhh... his lips.... ahhhh...his love..... Ooo-la-la....

It's still afternoon here... I need to find a handsome hunk fast... ;) hehehe...

Cheers!

:: The Protector :: said...

Pixs speaks! passionate posts...... ma not disturbed! muhahahahh.... :)

awesome wheather outside...me lookin for a cuttie... ;)

Cheers!
:)

PuNeEt said...

well well well
thats a passionate post...

woohhaaa cool stuff... i mean hot stuff ;-)

perhaps 1-5 lines of what Special Moments with your man/woman is/would be like to you...
na na na...
would like to keep some things only for that some1 special ;-)

have a passionate week ;-)
cheers

~*. D E E P A .* ~ said...

dont ya dare update ....

i am yet to comment ..

but am stuck w/ some work ...

so , puleeeeeeeeeez dont update ur blog ... ok ???

Mirage said...

Sigh...I wish I had such special moments to post about!

Hey i'm glad u treasure urs! Take care! :)

Jigal.. said...

hi

Another excellent post...

hey i cant write 1-5 lines....

But i can say that when i m with her..

"My Dil Goes Ammm ammmmmmm ammmm...."

bye

take care.

alice said...

do U write this stuff...wow....u r awesome...i could never write...i still cannot

DLAK said...

She archs her back so I can remove the wrapping and bow, she reminds me that my wife is going to be home soon so I fuck her brains out and make her leave.

strawy said...

keshuuuu ... let the hawtttttt moment come in my life ....
1-5 line are nuthing me will write an essay .... hayeeee waiting for that precious moment...

lolzzz ur post gave me butterfly feelings in my stomach .... hot hot hot ...wherz my AC now ...lolzz

hugss keshuu

musings (m000nie) said...

a touch thats so divine
a look thats so involving
a kiss thats so mindblowing
thats all that makes me going

oooooooo k00kie wat a hawt post :p...

lol i can also think of one song that gets me sizzling ...

I love the way ya look tonight
With your hair hangin' down on your shoulders
N' I love the way ya dance your slow sweet tango
The way ya wanna do everything but talk
And how ya stare at me with those undress me eyes
Your breath on my body makes me warm inside

Let's make out - let's do something amazing
Let's do something that's all the way
Cuz I've never touched somebody like the way I touch
your body
Now I never want to let your body go...

Let's make a night - to remember
From January - to December
Let's make love - to excite us
A memory - to ignite us
Let's make honey baby - soft and tender
Let's make sugar darlin' - sweet surrender
Let's make a night - to remember - all life long

I love the way ya move tonight
Beads of sweat drippin' down your skin
Me lying here - n' you lyin' there
Our shadows on the wall and our hands everywhere

Let's make out - let's do something amazing
Let's do something that's all the way
Cuz I've never touched somebody like the way I touch
your body
Now I never want to let your body go...

Let's make a night - to remember
From January - to December
Let's make love - to excite us
A memory - to ignite us
Let's make honey baby - soft and tender
Let's make sugar darlin' - sweet surrender
Let's make a night - to remember - all life long

I think about ya all the time
Can't you see you drive me outta my mind
Well I'm never holdin' back again
Ya I never want this night to end
Cuz I've never touched somebody like the way I touch
your body
Now I never want to let your body go...

lol hot hot hot....

laterzzzz

Vivek Panda said...

hey mOOOnie,
i was just going to write this if u hadn't ! well, bryan adams says it all...

hey keshi,
that's an interesting topic ! i dont have this kinda experience, but i've just hopped into a relationship and if things work out the way it should be, then i guess i'll have a taste of it !! ;)

Puggyspice said...

Wow, the passions you stir with your writing!

I am in a relationship for 11 years and not once do we have this deep soul-level connection during lovemaking. On the rare occassions we do anything at all, which is like, twice a year on a GOOD year. No marriage proposal either although I have made it known that would be nice. Ha. Why would I want to get married and never find this beautiful intimacy you have written about? Oh yeah, because I have experienced fire before in the past, and it left a scorched, barren place when they walked away.

Sorry, that was kind of depressing. Hope you don't mind I had to vent here!

southpaw said...

@keshi
South is not writing a book...he's reading...the KS***I read her(Kavita Sharma) almost everyday, every moment.

@uttara
u really wanna compete on that book, alrighty then lets do it......lols

Invincible said...

pass

Keshi said...

***Misty

muahhhhhhhhh hunny!


**cheeku=sapota
and cheeku=me :p

LOL thank u soooooooooooo much! No one paid attention to what I asked abt Cheeku...finally u did - hugggggggggggz!
I know Sapota - it's a tropical fruit and I've eaten it in Sri Lanka...it's very sweet!
lol ur a sweet lil cheeku babez I know...:)


**My contribution - refer here

ohh I rem that beautiful post of urs - thanks it was a real sizzling read..hehehehe...;-)










***Gangadhar

Helllooo :)

**The excitement, the passion, the intensity that accompanied every touch..

ooo lala ;-)


**This feeling is often referred to as ecstasy; a surge of euphoria that sends you soaring, bursting with life, soaking in anticipation and desire.

yes but it's really beautiful too when u truly love that person...it's magic...


**in the rush of recklessness, in the abandonment of routine, lost in passionate moments.

I love those words...in the abandonment of routine....it makes it more exciting when no rules or guidelines or time is involved...and when it's secret moments :)


**Or, in the sleepless nights laying awake until the sun peaks over the horizon.

whoaaa Gangadhar ur a hottster - ok lol now I need a break lolllz!

Keshi.

Keshi said...

***Sittingnut

heyyy :)

That poem was really sensual...hehe...

**can say nothing as my tongue
cracks and slender fire is quick
under my skin.

ooo lala ;-)


**and feel my mind slip as i
go close to death.

why death? :)


hey I dunno why the comments get deleted...must be some blogger issue...and yeah GOOOOOD MORNING :)
Thanks alot mate!










***Desperado

WC to my world and thanks :)

**the toughest part to do..express

thats so true...but I have always been an expressive person..hehe thanks!










***Pallavi

wow again, lol! so sweet...













***Still_figuring_out

na na not only u, all gone hot lol!
Thanks girl...:)










***Mr. Mediocre

heyyyy hows ya?

U dun have to know how to write like that, just feeling a soul connection with ur love will do :)


**But I realized that I cannot force anyone to fall in love with me ;-)

u cant force...no way...:) Love will happen when the right time and the right person comes along....I wish u all the best mate :)










***Icyblue

Thanks girl :)

**his hands... ahhhh... his lips.... ahhhh...his love..... Ooo-la-la....

lollz I wish I could say more but I cant..hahaha!


**It's still afternoon here... I need to find a handsome hunk fast... ;) hehehe...

ROFL so cuttte! It shouldnt be too hard for u to find a handsome hunk...u being such a hottie urself :)

Thanks Icy muahhhhhhh!










***Vishnu

**ma not disturbed! muhahahahh.... :)

LOL okkk....


**awesome wheather outside...me lookin for a cuttie... ;)

lol thats cos u got disturbed hahahaha!

Thanks mate!










***Puneet

heyyyy Pu bear :) thanks!

**na na na...
would like to keep some things only for that some1 special ;-)

duhhhh lol ok then!


**have a passionate week ;-)

yep I will be eating some passion fruit this week..lol thanks!










***Deepa

huggggggggggggz Deepz!

**dont ya dare update ....

lol ok was that said at gun point?


**but am stuck w/ some work ...
so , puleeeeeeeeeez dont update ur blog ... ok ???

so sweet lol...ok ok I promise I wont...let all the folks get drowned in passion for a while...it's worth it ;-)










***Mirage

hi there!

**Sigh...I wish I had such special moments to post about!

hehe I meant it could be in ur future too..so say what u want it to be like...if u want to that is :)


**Hey i'm glad u treasure urs!

When I love someone it's my heart and soul...so yeah I treasure every moment spent together...

Thanks!











***Jigal

helllooo :)

**But i can say that when i m with her.."My Dil Goes Ammm ammmmmmm ammmm...."

aww so sweeeeeet...thanks mate! Im sure ur heart speaks a very different language then ;-)










***Alice

Hey thanks girl..I write whatever I feel/felt :) glad u liked it babez - Thanks!










***DLAK

hello matey!

**She archs her back so I can remove the wrapping and bow,

hmmm ok lol!

**she reminds me that my wife is going to be home soon so I fuck her brains out and make her leave.

goshh lollll! r u married DLAK? or is this just ur imagination - I hope its the latter :)










***Strawy

st000nie muahhhhhhhh!

**let the hawtttttt moment come in my life ....

awww...


**1-5 line are nuthing me will write an essay .... hayeeee waiting for that precious moment...

LOLL ok thanks dear!


**lolzzz ur post gave me butterfly feelings in my stomach .... hot hot hot ...wherz my AC now ...lolzz

ooo lala dolly sizzling up - woohoo ;-)


Huggggggggz and thanks hun!










***m000nie

awwwwww hugggggggggggggggz!


**a touch thats so divine
a look thats so involving
a kiss thats so mindblowing
thats all that makes me going

wowwwwwwww very NOICE m000nie ;-)


That song by Brian Admas always made me pass out in lust..lol...so hawwwwwwwt - wut a babe u r m000nie that u chose that same song I like...hugggggggggggz!

**Let's make out - let's do something amazing

that part kills me with passion...lolz!

Thanks girl!










***Vivek_Panda

aww u like the same song? wow good choice for passion Vivek ;-)


**but i've just hopped into a relationship and if things work out the way it should be, then i guess i'll have a taste of it..

woohoo I'll keep my fingers crossed for ya mate ;-)

thanks!










***Puggyspice

hello there!


**I am in a relationship for 11 years and not once do we have this deep soul-level connection during lovemaking.

ur serious?? And u have been in it for 11yrs? How come u dun feel the soul-level connection then? Was it any different at the start?


**Why would I want to get married and never find this beautiful intimacy you have written about?

true! why r u with him if u dun get that sorta love? I dun mean to interfere but there is so much more to love and intimacy than just having someone...


**Oh yeah, because I have experienced fire before in the past, and it left a scorched, barren place when they walked away.

true..but it's good to have felt the connection and walked away than never to feel it again and be together - isnt it...?


**Sorry, that was kind of depressing. Hope you don't mind I had to vent here!

no it's not depressing...we should see passion and love in every angle...and this is the place to talk abt it, so u r most WC Puggy - feel free to pour it all out here - hugggggggggz! And thanks for sharing...I wish for u true love some day...tc!










***Southpaw

lol KS as in Kama Sutra...hahahaha!

wut u and Uttsy competing on KS book? OMGGGGGGGGG lollllz! I need a breather...lol!










***Invincible

heyyy matey...

**pass

huh? okkk then :)




Keshi.

Tanvi said...

lol keshi..how u doin

visithra said...

Nice one but am at work

theres nothing passionate about the pc or is there? Hummm ;)

sittingnut said...

hey mate !


why death?


as in french la petite mort i suppose :-)

about my lost comments, not to worry.:-)

it's just amazing the way ppl respond to you! i can spend hours reading the comments and your responses.. :-)

hugzzzz!

tulipspeaks said...

kekekeke..fun to read this alone in my room.. :P

but sadly, i have no personal experience to share, although i love to.. sob!! sob!!

hugsss keshi

=am000nie=

southpaw said...

I dont think it wud be fair enough to compete with the KS but on second thought...why not, one never knows what he/she might hv derived knowingly or unknowingly....lols

uttara said...

southy .......

**u really wanna compete on that book, alrighty then lets do it......lols

lollzzzzzzzz


keshiiiiiiiiiiii
u r beee .. zzzzzzzzzzzzz
lolzzzzzz

have a gr8 day sweets
hugzzzz
uttara

PuNeEt said...

Hiii

have replied to ur previous post
and ur complain on Kiran's blog

have a great week

Cheers

~*~ kiran ~*~ said...

hi keshi.....


whats with u???

sometimes u wriet about insensitivity ...n the next thing is about such deep passionate love...?

truly cancerian mood swings...!!!



if i had 2 dedicate something 2 my dream man it wud be smthg on these lines...




hey dream boy ...!!!
happy birthday!!!
this is for u ...!!!






There were nights when the wind was so cold
That my body froze in bed
If I just listened to it
Right outside the window

There were days when the sun was so cruel
That all the tears turned to dust
And I just knew my eyes were
Drying up forever

I finished crying in the instant that you left
And I can't remember where or when or how
And I banished every memory you and I had ever made

But when you touch me like this
And you hold me like that
I just have to admit
That it's all coming back to me
When I touch you like this
And I hold you like that
It's so hard to believe but
It's all coming back to me

It's all coming back, it's all coming back to me now
There were moments of gold
And there were flashes of light
There were things I'd never do again
But then they'd always seemed right
There were nights of endless pleasure
It was more than any laws allow
Baby, Baby

If I kiss you like this
And if you whisper like that
It was lost long ago
But it's all coming back to me
If you want me like this
And if you need me like that
It was dead long ago
But it's all coming back to me
It's so hard to resist
And it's all coming back to me
I can barely recall
But it's all coming back to me now

But's all coming back

There were those empty threats and hollow lies
And whenever you tried to hurt me
I just hurt you even worse
And so much deeper

There were hours that just went on for days
When alone at last we'd count up all the chances
That were lost to us forever

But you were history with the slamming of the door
And I made myself so strong again somehow
And I never wasted any of my time on you since then

But if I touch you like this
And if you kiss me like that
It was so long ago
But it's all coming back to me
If you touch me like this
And if I kiss you like that
It was gone with the wind
But it's all coming back to me

It's all coming back, it's all coming back to me now
There were moments of gold
And there were flashes of light
There were things we'd never do again
But then they'd always seemed right
There were nights of endless pleasure
It was more than all your laws allow
Baby, Baby, Baby

When you touch me like this
And when you hold me like that
It was gone with the wind
But it's all coming back to me
When you see me like this
And when I see you like that
Then we see what we want to see
All coming back to me
The flesh and the fantasies
All coming back to me
I can barely recall
But it's all coming back to me now

If you forgive me all this
If I forgive you all that
We forgive and forget
And it's all coming back to me
When you see me like this
And when I see you like that
We see just what we want to see
Al coming back to me
The flesh and the fantasies
All coming back to me
I can barely recall but it's all coming back to me now
It's all coming back to me now
And when you kiss me like this
It's all coming back to me now
And when I touch you like that
It's all coming back to me now
If you do it like this
It's all coming back to me now
And if we...

susubala said...

Beautiful piece of work. What a lovely phrases you've got to explain. Hopefully u really love somebody expecting for those breath taking moments !!!!

saby said...

FUCK !


i dont believe dis is Keshi's blogg
she surely has been hacked


Richard Cranium is a genius
i wonder how he did it
\


RC stay away from my blogg ~

~*. D E E P A .* ~ said...

i am back sweety ... finally !!!!

hmmm ... passionate moments .....

well , it should be something u can cherish for a lifetime ...

something that u have no regrets or shame about ....

something magical ... something musical ...

something which gives u comfort , and a sense of well being and security ..

might be a hug , a kiss , or just a touch ....
but makes u feel on top of the world

~*. D E E P A .* ~ said...

but passion without love is lust
and to true love , u r being unjust.

Love not for love's sake
But love is what the heaven make
U believe exist

~*. D E E P A .* ~ said...

pretty sorry a comment ,... i know :(((

couldnt put my words on blog .. got stuck somewhere

:((((

saby said...

i am looking for love too
but i am not too choosy


i can settle for second best
if any one lusts for me

tell me

saby said...

Keshi is too simplistic
nutting lasts

not love
not hate

and definitely not marriage

saby said...

as a married man
i can tell u

after 7 years of amrriage u get the itch
it happens wid hubby as well as the wife

but we are conditioned to sacrifice for the family

so we continue living as husband and wife
while our heart lies elsewhere

saby said...

enen when performing our marital duties (SHIT ! duties?)
we fantasize we are wid somebody else

saby said...

there are exceptions though
but i aint one of dem

saby said...

i am not saying we shud divorce after 7 years of marriage

but we must not take our spouse for granted
after she wears your mangal sutra
and she your ring

we have to work at making the marriage work

she needs romance even now
as much as u do

saby said...

i am in the rong profession
i shuda have been a preacher man

saby said...

i am in the rong profession
i shuda have been a preacher man

praveen said...

wow...now thats one hot and steamy seductive message...wonder wat drove you to write this post ;-)

Łóòň Ġãĺ said...

Keshi !!!!!!!!!!!!!!!!

U Amaze me girl ... i wish i could write half as beautifully as u have written it,expressed it ....

>|' ; '| said...

heh! u shud really consider starting a series of romantic posts, if this is a taste of things to come!

virdi said...

hugging is the best thing... :-) big strong hug... :-)

saby said...

Romantic posts ??
hell its porn !

saby said...

retirement plans???



u mean u plan to kick up your job
and do dis for a living?

riting porn ?
great idea !

Johnny B. Good said...

HOT PORN for the COLD SOUL

NEWLY WED

A newly wed girl was being welcomed at the husband's home in a traditional manner.

As expected she gave a speech:

My dear family, I thank you for welcoming me in my new home and family", she said

"Firstly, With my presence I would not want to create any inconveniences - my being here does not mean that I would want to change your way of life, your routine."

"What do you mean my child?" asked the patriarch of the family.

"What I mean dad is: Those who used to wash dishes must carry on washing them.

Those who used to do the laundry must carry on doing it. Those who cooked shouldn't stop at my account.

Those who used to clean should clean. As for me, I'm here just to entertain your son!"

Johnny B. Good said...

Kesh

how do i subscribe to your glad rag?

Boldnbeautiful said...

wow that is sensational. yepp yepp I would love to write, since i am not in a mood now let me post in my blog.

Johnny B. Good said...

FUCK!


keshi is hotter than i ever imagined

kacha nimbu said...
This comment has been removed by a blog administrator.
saby said...

Heyyyyyyyy !

guys i got breaking news
Keshi is not from kangarroo land

u wont believe dis
she is from Mumbai, India

i gott a world map dat tracks my last visitor

see my footer on IMNUTSINCAPS

December 15, 2005 2:49 AM

saby said...

The young always have the same problem

- how to rebel and conform at the same time.

They have now solved this by defying their parents and copying one another.
-George Chapman (c.1559-1634)

julia said...

Food As Medicine

HEADACHE ? EAT FISH
Eat plenty of fish -- fish oil helps prevent headaches.
So does ginger, which reduces inflammation and pain.

HAY FEVER ? EAT YOGURT
Eat lots of yogurt before pollen season.
Also-eat honey from your area (local region) daily.

TO PREVENT STROKE DRINK TEA
Prevent build-up of fatty deposits on artery walls with regular doses of tea. (actually, tea suppresses my appetite and keeps the pounds from invading..Green tea is great for our immune system)!

INSOMNIA (CAN'T SLEEP ?) HONEY
Use honey as a tranquilizer and sedative.

ASTHMA ? EAT ONIONS
Eating onions helps ease constriction of bronchial tubes. (when I was young, my mother would make onion packs to place on our chest, helped the respiratory ailments and actually made us breathe better).

ARTHRITIS ? EAT FISH, TOO
Salmon, tuna, mackerel and sardines actually prevent arthritis. (fish has omega oils, good for our immune system)

UPSET STOMACH ? BANANAS - GINGER
Bananas will settle an upset stomach.
Ginger will cure morning sickness and nausea.

BLADDER INFECTION ? DRINK CRANBERRY JUICE
High-acid cranberry juice controls harmful bacteria.

BONE PROBLEMS ? EAT PINEAPPLE
Bone fractures and osteoporosis can be prevented by the manganese in pineapple.

PREMENSTRUAL SYNDROME ? EAT CORNFLAKES
Women can ward off the effects of PMS with cornflakes, which help reduce depression, anxiety and fatigue.

MEMORY PROBLEMS ? EAT OYSTERS
Oysters help improve your mental functioning by supplying much-needed zinc.

COLDS ? EAT GARLIC
Clear up that stuffy head with garlic. (remember, garlic lowers cholesterol, too.)

COUGHING ? USE RED PEPPERS
A substance similar to that found in the cough syrups is found in hot red pepper. Use red (cayenne) pepper with caution-it can irritate your tummy.

BREAST CANCER ? EAT Wheat, bran and cabbage
Helps to maintain estrogens at healthy levels.

LUNG CANCER ? EAT DARK GREEN & ORANGE AND VEGGIES
A good antidote is beta carotene, a form of Vitamin A found in dark green and orange vegetables.

ULCERS ? EAT CABBAGE ALSO
Cabbage contains chemicals that help heal both gastric and duodenal ulcers.

DIARRHEA ? EAT APPLES
Grate an apple with its skin, let it turn brown and eat it to cure this condition. (Bananas are good for this ailment)

CLOGGED ARTERIES ? EAT AVOCADO
Mono unsaturated fat in avocados lowers cholesterol.

HIGH BLOOD PRESSURE ? EAT CELERY AND OLIVE OIL
Olive oil has been shown to lower blood pressure.
Celery contains a chemical that lowers pressure too.

BLOOD SUGAR IMBALANCE ? EAT BROCCOLI AND PEANUTS
The chromium in broccoli and peanuts helps regulate insulin and blood sugar.

Kiwifruit: But mighty. This is a good source of potassium, magnesium, Vitamin E & fibre. It's Vitamin C content is twice that of an orange.


Apple: An apple a day keeps the doctor away? Although an apple has a low Vitamin C content, it has antioxidants & flavonoids which enhances the activity of Vitamin C thereby helping to lower the risks of colon cancer, heart attack & stroke.

Strawberry: Protective fruit. Strawberries have the highest total antioxidant power among major fruits &protects the body from cancer causing, blood vessels clogging free radicals. (Actually, any berry is good for you..they're high in anti-oxidants and they actually keep us young.........blueberries are the best and very versatile in the health field........they get rid of all the free-radicals that invade our bodies)

Orange : Sweetest medicine. Taking 2 - 4 oranges a day may help keep colds away, lower cholesterol, prevent & dissolve kidney stones as well as lessen the risk of colon cancer.

Watermelon: Coolest Thirst Quencher. Composed of 92% water, it is also packed with a giant dose of glutathione which helps boost our immune system. They are also a key source of lycopene - the cancer fighting oxidant. Other nutrients
found in watermelon are Vitamin C &Potassium. (watermelon also has natural substances [natural SPF sources] that keep our skin healthy, protecting our skin from those darn suv rays)


Guava &Papaya: Top awards for Vitamin C. They are the clear winners for their high Vitamin C content. Guava is also rich in fiber which helps prevent constipation.

Papaya: is rich in carotene, this is good for your eyes. (also good for gas and indigestion)

Tomatoes: are very good as a preventative measure for men, keeps those prostrate problems from invading their bodies.

julia said...

and, if u dont want to grow old
love some body


.

Kroopa Shah (Kr00pz) said...

Yikes!! Can't post about this on my blog. And I am single so no men in my life :-)

Michelle said...

oh oh oh keshi keshiiii
i think the girl in the pic is wearin a fuck band :-) :p

Łóòň Ġãĺ said...

hahaha Michelle

Jithu said...

hmm.. i lost myself for a while ;-)

The Phoenix said...

Have you been watching soap operas again or something?

LOL - dlak, my man...he writes some funny stuff!

Keshi said...

Sorry guys I have been really busy...will be back soon to reply to ur comments...

In the mean time, whoever who commented on behalf of me as Keshi u badly need rehab..lol!


Thanks guys!
Keshi.

Keshi said...

***Tanvi

lol Im ok...HOW ABT YA sweety? :) All ok?










***Visithra

Hey lolllz I know PC is not sexy but the ppl we meet thru the PC r amazing na? ;-)










***Sittingnut

heyyyy..

**la petite mort

explain further lol! Me not a French born babeh ;-)










***Amu

hey dun sobbb darl...everything has a time...and everyone faces things in life in different times...smile now :) ur turn will come babeh....muahhhhhh!










***South

**why not, one never knows what he/she might hv derived knowingly or unknowingly

ROFL! Ur a tiger ;-)










***Uttara

oii the glamorous b#### is gonna compete with South - lol okkk let me bring my popcorn and sit in front of both of ya - lolllllll!










***Puneet

Pu bear wuddup mate?

**and ur complain on Kiran's blog

lol na I didnt complain babeh...just expressed how I was feeling :( but heyy its ok - all cool huggggggz!










***Kiran

ellloooo :)

**truly cancerian mood swings

lol yep...thanks for recognising it..hehehehe


wow that was some lyrical passion! Who sings it? Was it Celine Dion? Ur one mega passionate baby ha? hot hottttttt.....










***Susubala

hey Sumi muahhh!

**Hopefully u really love somebody expecting for those breath taking moments

I did once...dunno wut the future holds for me...:) lets wait n see...thanks!










***Deepa

muahhhhhhhh ur here!


**it should be something u can cherish for a lifetime ...

yes...even tho sometimes the r'ship doesnt work out, the moments r sure to be cherished forever...


**something that u have no regrets or shame about ....

so true!! Some ppl think that having had passionate moments with someone u love/loved is a shame when it doesnt work out - no it's not! As long as u loved honestly and felt those feelings for real...


**but passion without love is lust
and to true love , u r being unjust

Great wisdom from mah Deepzz! That is so true...passion w.o. love wud be empty...wud be boring...wud be very common...wud do unjust to real love...so truuuuu!


Thanks baby! U r one true hottie...










***Saby

hmmm I do feel sorry for ur wife...lol...u fantasise abt other women? Dun u love ur woman enough??










***Praveen

lol sweeety...I was in the Aphrodite world straight after ur blog....PASSIONNNNNNNNNN ;-)











***Cheesy

awww so many compliments but do I deserve it? hehehe...I dun think I can write so well, just an avergae writer...cos there r real good writers out there :)











***Poison

aww thanks matey :) but na I dun have time for a romantic series...mebbe in my blog? lol!











***Virdi

hey WC Virdi and thanks!

Hugging is so very beautiful...something so special...2 bodies and souls in each others' embrace...

Thanks!











***BoldNBeautiful

lol why not in the mood?










***Kroopah

Hey my dear...lol dun say YIKES :) u will have ur time too darl..thanksss muahhh!










***Michelle

lol sweety WTH is fuck band??










***Jithu

lollllz I found ya now...stay :)











***Phoenix

heyy matey...:):)


**Have you been watching soap operas again or something

lol na...they bore me actually :) This was just my imagination combined with few real experiences ;-)





Keshi.

Keshi said...

Thanks all!


It was wonderful to read each and everyone's 'Passion' statements ;-)


Keshi.

Johnny B. Good said...

if u love some body
love passionately


or not at all

saby said...

i am beginning to hate dis comment moderator

saby said...

heyyyyyy RC

the comment moderator is off

Tanvi said...

im ok too keshi...yep all ok..better

Keshi said...

Great to hear that t000nie...now can u get my m000nie girl bakkk? :(

k000kie crying a river of tears...

Tanvi said...

why'd our m000nie girl leave likeee that keshi...she be back dun worrie

sittingnut said...

hey!
gooood day!


**la petite mort

explain further lol! Me not a French born babeh


it means 'the little death', as sometimes happen during orgasm. :-)


I have been really busy.

what do you know, i too have been busy,busy busy all day yesterday and half the night.


keshi to deepa:

passion w.o. love wud be empty...wud be boring...wud be very common...wud do unjust to real love.


yes very common and empty and an injustice(though perhaps not boring) . you can't be more right.

where else but in your blog would one get such sayings in a comment?

hugzzz!

Keshi said...

***Tanvi

I hope my new post will make m000nie realise how much we love and respect her...and perhaps she will change her mind...I hope so...:(










***Sittingnut

Hello matey ;-) Glad to see u here...


**it means 'the little death', as sometimes happen during orgasm. :-)

lol okkkkk....mmmmm....How many times have u died now??? Just kidding lol!



**yes very common and empty and an injustice(though perhaps not boring)

lol ok mebbe not boring...but what I meant is that how can u make love to someone if u dun love that person?


Keshi.

sittingnut said...

but what I meant is that how can u make love to someone if u dun love that person?. i understand what you mean. you can't make love when you are not in love. it will just be empty sex only ppl with empty lives deserve that.

Keshi said...

***Sittingnut

thats called pure Lust...sex w.o. Love..

Keshi.

tsduff said...

Keshi, you must have been spying on me and my Love - your descriptions are beautiful, and so it is with us.

Bhanu said...

Keshi, Beautiful post ..

Me searching for better words.. may be you can describe it better :P ..

but too good!

Keshi said...

***Terry

woohoo I know ur sensual moments now...;-)











***Bhanu

WC to my blog and thanks dear! :)



Keshi.

The Light-House. said...

WOW where did that came from.When feelings are head string there little which can stop the fenzy.Love is a biggest high.

Keshi said...

Tarun, thanks ;-)

Keshi.

Known Stranger said...

an passionate post with a desire. hmm interesting. and you wish others sketch up their passionate feelings. As a species of your opposite sex, all these years i felt the passionate feeling when i listen to a woman when she speaks, just listen to them with a care, and nod honestly with an involvment and i dont know what it does to them, they find me irresistable and i always look at mirror to know , i am no handsome guy for a gal to get lured.

I enjoyed giving the emotional passion for a woman irrespective of age and being with their happiness in eyes is nothing as erotic as it could be explained.

Ask a man of 80 years, he will sure agree with me.

Keshi said...

***Known_Stranger

hello there :)

**I enjoyed giving the emotional passion for a woman...

I think u got that right! :):)

Keshi.