Monday, January 23

Eyes that Touch...

I know a pair of eyes that are the most beautiful ever...
They capture my heart and touch my soul...
'Cos those eyes not only see,
They listen,
They speak,
But mostly they touch...
Touch the deepest places of my soul...
Touch me with every word they speak...
They touch me just by listening to me...
Touch me when they don't do anything at all..
They touch me in a way that just cannot be told...
So touch me with that magic again and again
For they show me how it's not to be in pain...


And those eyes that 'touch' belong to a wonderful girl called Musings...and her birthday is on the 25th of Jan. Happy Birthday mesmerising eyes
m000nie! You deserve only THE BEST. May all your current secret wishes and dreams come true in this brand new year of your life and may God bless you with a long and joyous life!

Folks, let's celebrate m000nie with each of you writing few poetic lines about her, as I know she loves poems :) It doesn't have to be English...you can use your own language and just translate for all of us if you can, thanks! Let's start the dazzling party folks
! m000nie your beautiful eyes and mesmerising spirit just take my breath away...Have a great day on Wednesday sweety!
Since everyone wanted to see m000nie's eyes, here's the link she provided :
Guys I wont be regular in blogging for the next 3 weeks or so 'cos I have to attend my cousin's wedding in New Zealand. I will be flying out on the 25th (hence these early wishes to m000nie in order to celebrate her before I leave), so till then please take care and don't miss me too much :*( I will miss you all like crazy and I will try to log in from there :) MUAHHHHHHHHH all, Au Revoir!

142 Cranium Signets:

Sunita said...

Beautifull eyes and beautifull friendly gesture keshi...:)i have saved your friend's id and will wish her on 25th...:)

Tarun said...

Enjoy ur cousin's wedding and have fun....eye's seems of Ashwarya rai am I right? Anyway Wishing a very happy birthday to ur friend m000nie.

saby said...

those aint M00nies eyes
they belong to aishwarya rai

saby said...

M00nie not only has beautiful eyes
she has a beautiful soul


Jan 25th is it?
she cud have been my wife if only she had come out one day later

Maria's bday is on Jan 26

saby said...

enjoy your wedding in New Zeal land
but for heaven's sake

Nock of Miss Moderator

saby said...

,if any body here is in touch wid janice

tell me dat Janice and baby are fine
,

saby said...

Ooh ooh aah aah sexy eyes
I'm gonna take you to paradise

Hey hey my my look at me
You got me feeling free

Sexy eyes
Ooh ooh aah aah sexy eyes

I'm gonna take you to paradise
Hey hey my my can't you see
You were born to dance with me

Ooh ooh aah aah sexy eyes
You know I'm never gonna tell you lies

Tanvi said...

HAPPIE BDAY M0000NIEEE:D

Tanvi said...

have a wonderful vacation keshi..i wanna go to a weddin too sniff:(

Keshi said...

~~Sunita~~

Thanks girl :)










~~Tarun~~

Yep that's Aish's eyes...hehe...but I used them to say how beautiful m000nie's eyes r too...only cos I dun wanna use her real pic in a public place. But her eyes r not second Aish's :) cos m000nie has such pretty eyes, even better than Aish's!











~~Saby~~

I explained above why I used Aish's eyes :)

And if m000nie was ur wife, she would have gone crazy by now lol!

I dunno what happened with Jan...mebbe she's too busy with the baby...:)

Thanks!












~~Tanvi~~

Hey hows u t000nie? awww so sweet :)

d u know if n000nie is bakk yet??



Keshi.

Dewdrop said...

Aah another b'day dedication :) You are gonna be busy this year Keshi :P
Have the happiest of all birthdays, Musing. Wishw=es in advance. Enjoy your day

saby said...

i long for the day when keshi will walk down the aisle

i bet
she gonna marry a goan catlik boy
an already married guy

Keshi said...

Dewdyyy! yes Im gonna be sooo busy this year cos I know alot of wonderful ppl this time ard :)


Thanks sweety!

Keshi.

Keshi said...

Tanvi lol why dun u come wimme? awww....

Keshi.

Keshi said...

btw t000nie d u know how to wear the saree? lol my cousin will dress me up but I still dunno how to wear it by myself...shame on me!

:*(


Keshi.

Keshi said...

Saby dun worry...I aint gonna marry u lol!

Keshi.

:P fuzzbox said...

Have a nice trip and I wish your friend the happiest of days on her birthday. And here is my very poor attempt at poetry.

Another year has come and gone.

The heavenly orbs have made the rounds and dim now is their view.

I send my best for the future year.

And may the stars shine down and bless you.

saby said...

wearing a sari is simple
take 9 yards of cloth and roll your self in it

Sunita said...

Blue eyes
Baby's got blue eyes
Like a deep blue sea
On a blue blue day
Blue eyes
Baby's got blue eyes
When the morning comes
I'll be far away
And I say

Blue eyes
Holding back the tears
Holding back the pain
Baby's got blue eyes-Elton John
he he he he he....

Known Stranger said...

hmm eyes- woman's eyes are the seductive valcanoe, that lures and just swallows a man into her. One of the best creation of mother nature.

Hey.. ya.. i am a known stranger. after forgetting i am a known stranger and before knowing me still i am a known stranger and the inbetween phase is what a relation in universe.

Trée said...

Does my angel have beautiful eyes to go with her beautiful black hair? How are you sweetie? :-)

musings (m000nie) said...

oh my God!!!! this is so wonderful.... oooooooo thanx k00kie.... damn i m gonna miss u too....

i dont know wat to say will b bak n write something...

m00nie

~*. D E E P A .* ~ said...

Wishes to m000nie .....

my eyes are getting spoilt bcoz of staring at the comp for too long :((((

~*. D E E P A .* ~ said...

i am feeling so damn sleepy ...

Keshi dear , have a great time at the wedding .. hope u meet the ' perfect ' guy of ur dreams there

ciao
enjoy :)

tulipspeaks said...

m000000000000000000nie's bday ah? okie okie.. i'll think of a poem when i got back home..

btwn. keshiiiiiiiiiiiiiiii.. attending wedding huh? okie okie.. send me some snaps okie? wanna see u in saree ;)

* sittirai nilavu selaiyil vanthethu munne...un selaiyin puniyam naan pere vendum penne...

hhehehehehehe

=am000nie=

Keshi said...

~~:P Fuzzbox~~

Hey thanks mate for wishing well fot m000nie...that poem was great btw! WOW and guess what..u were the first to write a poem for her as I requested from all of u...so thanks and well-done mate! Im sure she will love it...














~~Saby~~

I meant wearing a saree, not rolling on it..duhhh!










~~Sunita~~

hey girl...thanks for those beautiful lyrics by Elton for m000nie...Blue Eyes is one of my fav songs...amazing that u like it too!











~~Known_Stranger~~

heyyyyyy!


**valcanoe, that lures and just swallows a man into her

who swallowed ya ha? ;-)

Known or unknown, being a stranger in my own space, Im quite used to...












~~Tre~~

hey Tre wonderful to see u here...hehe..yep black eyes and black hair...:):)












~~Musings~~

m00000000nieeeeee muahhhhhhhhhhhhhhhh! These wishes come in advance cos Im flying early morning on ur bday..so I wanted the celebrations to start off early so we can have 2 days of partying :) Hey dun need to say anything...just be ur sweet mesmerising self as always...

Luv ya Gal!











~~Deepa~~

hey dun stare for too long at the screen...duhh look who's talking lol I do the same...


Thanks Deeepz...hey have some coffee and wake up girl...:)


Keshi.

Rays Of Sun said...

Thats Moonie's eyes?? AWESOME..and really beautiful..

Rays Of Sun said...

Oops! just read the comment..anyhow, Happy Birthday to moonie! and sucha nice gesture! And I rock..coz again I am within 25:)

susubala said...

I am joining u in wishing M00nie. I am more interested in looking out M00nies eyes. If possible, capture only the eyes part and publish for us to see those beautiful eyes.

sittingnut said...

heyyy!

we will miss you too :-(
more than words can say

but you deserve all the fun you can get in such a trip :-)
we can wait

i will wish musings on the day itself


hugggzzz!

Keshi said...

~~RaysOfSun~~

Hey thanks :) lol ur so sweet - yeah yeah u rock girl!

na that's not m000nie's eyes..it's Aish's but m000nie's r more beautiful. I think she made a post on her eyes a while back...go to her blog and check it out na...












~~Susubala

hey Sumi thanks :) Go to m000nie's blog and she has a post on her eyes written some time ago...wait let me get the exact link...



Keshi.

PRADEEP K. said...

Hey Keshi! Hows ya?
gorgeous eyes!

Keshi said...

~~Sittingnut~~

Hey thanks matey :) I will miss u...awww...HUGGGGGGZ! But when I eating wedding cake, I'll think of all of u ok lol!











~~PRADEEP.K.~~

Hey Pradeep hows ya? Those eyes belong to Aish btw :)


Keshi.

Rays Of Sun said...

hey! cant find your email address anywhere...wanted to write something which is not-so-public..my email add is sunandshine@gmail.com

emotions said...

Hi Keshi,
first time here n wish u happy journey n ur friend M00nie many many happy returns of d day in advance....

all d bst !!

keep writing n keep smiling :-)

PuNeEt said...

Happy Birthday m000nie

hey sweeti u wont blog regularly
sob sob sob sob

take care
have fun

Cheers

saby said...

M00nie is up to some mischief
i can feel it in my bones

Loki said...

She looked out into the blue skies
Looked out with her beautiful eyes
Looked around and stopped a while
And this brought out a beautiful smile
Wherever she looked was a friendly face.
From far and away and into cyperspace.

Have a great time M00nie and keshi with your celebrations. :)

visithra said...

happy birthday moonie

you have a wonderful holiday and enjoy the wedding ;)

musings (m000nie) said...

i think this bday is gonna rock... lol i m gonna turn 30... heh... oooo k00kie... damn i wish u were in mumbai... we could have partied like hell here... lol..

n i wish u fun for the wedding... there was this scene in salaam namaste... where the guy n gal meet for some frnds weding n fall in love... hope it happens to u... aww come on its not too bollywoodish... i remember i had gone for a frnds wedding... n her cousin fell for me... ooooooooo it was so much fun... the only problem was that i didnt like him that way... n poor guy used to follow me whereever i went...

ohhh will write to u abt my bday celebrations too... lol n u got all these people curious abt my eyes... just take the pic n post it on ur blog... u'll get my eyes famous :p..

heres the link...

http://mesmerising-eyes.blogspot.com/2005/09/eyes-eyes-baby.html

still_figuring_out said...

enjoy your trip, keshi!!! you will be missed in blogsphere :)

Shikha said...

I just started reading your blog,and now you are going:(..come back soon

lil _kath said...

Keshi,
I'm not good in writing poem but i want to greet your friend a happy happy birthday.May she have all the best in life.Oh so ur leaving for NZ naa?i will miss u sweetie..of course of all ur friends here.Hope u can still blog when ur there and enjoy ur stay with ur family.Take some pics.and hope to see u in saree next time^_^.
Hope u can meet ur MR.RIGHT there..hehe goodluck yaar^_~ so the next time u will say is "Oh im leaving for my wedding guys" wowww!update me naa ..
Take care muaah..

hugs,
-kathy-

Datingmaster, Jerusalem said...

thats so sweet
'you are a good friend
you Indian women are so warm

uttara said...

keshi ....

hey i was reminding u to wish her n wen am here i see u have put a post ..loll


i will wish m000nie on her b'day ...

yepieee..lollsss


huggzzzzz

uttara

Ash said...

tagged!!

rebel_on_loose said...

Awww u have a gud time at the wedding Keshi!
And here's wishing ur frnd Moonie a very happy b'day!!

Boldnbeautiful said...

oh no I am back n u r gonna away:(:(
wow moonie's birthday .. moonie got a baby too wow...

u don't know to wear saree.. me too dont know hehehe..

saby's defination of wearing saree hahaha

>|' ; '| said...

happy birthday m000nie!!!

every moment in this life is precious
celebrate life!

Ash said...

aquarian oh so cool moonie .........

happy birthdat to ya.....
Ash

icyblue said...

Wishing her a Happy Birthday in advance :)

Zombie said...

happy birthday messo.

Tanvi said...

keshi lol..he'll be back in mid feb i think...

Tanvi said...

loll keshi sure i can come along buh now i dunoe how to wear a saree..lmao ive never wore one in my life..

Rohit Talwar said...

Aishwarya Rai's eyes!!

sooooooooooooo sweeeeeeeet of you to wish her before you leave!!! musings n i are aquarian buddies ;-)

Wanderer said...

U have been tagged by me!
Visit my blog for more info

anup.777 said...

have an awesome time girl! Catch ya later... I'm off to your friend's blogsite to wish her...

Keshi said...

~~RaysOfSun~~

hey sweety...thanks for the email addy...I will send u an email soon :)











~~Emotions~~

WC to my blog Emotions! And thanks for all ur wishes :)












~~Puneet~~

Pu bear Im off to a wedding in NZ...so u want me to blog from the wedding? lol!











~~Saby~~

m000nie is Miss.Chief yes :)











~~Loki~~

hey thanks mate...ur one of the very few who dedicated a poem for m000nie like I wanted to :) Wonderful job!


**Wherever she looked was a friendly face.
From far and away and into cyperspace.

Loved that bit!











~~Visithra~~

hey thanks girl :)












~~m000nie~~

MUAHHHHHHHHHHH m000nie!

Hoping u will have a bday as BEAUTIFUL as u r girl...

dirty 30s ha ;-) lol! hey it's a big one then...any plans for tomorrow?


**damn i wish u were in mumbai... we could have partied like hell here... lol..

aww I really wish for that too...mebbe some day we will get together on ur bday, who knows...


**where the guy n gal meet for some frnds weding n fall in love... hope it happens to u...

lets hope so..hahaha...but I doubt it cos Im not the kinda of girl who falls for guys at weddings...I'd rather float ard looking gorgeous and making em feel so J lol! Im kidding :)


**aww come on its not too bollywoodish...

Ahemmm...U must admit it's alot Bollywoodish m000nie...lolll!


**in her cousin fell for me... ooooooooo it was so much fun...

who wouldnt fall for ya? U have such a pretty face and killer eyes :) Besides u r beautiful both in and out..ppl can see that straight away...
aww so the poor guy got dumped ha lol!

Thanks for the link..I updated the post with it :) yeah tell me all abt what u did on ur bday...I will read when I can...I hope the 000nies will meet up with u and have a bash...tc and luv ya tonz!













~~Still_figuring_out

Thanks SFO muahhhh!












~~Shikha~~

heyy girl...aww dun u miss me too much, I will be back soon ok HUGGGGGGGZ!










~~lil _kath~~

hey Kathhhh thanks!

I will scan some pics n send u when I get back :)


**Hope u can meet ur MR.RIGHT there..

hahahaha unless he's still on that overdose...:):) let me see if he arrives ok, thanks :)


**so the next time u will say is "Oh im leaving for my wedding guys" wowww!update me naa ..

lol awww ur so sweet! U know I wonder if I'd still be blogging if I get married...mebbe not cos I dun want to be blogging in the delivery room too lolllz just kidding!

u tc ok...and huggggggggggggggz!











~~Datingmaster, Jerusalem~~

hey Master!

**you Indian women are so warm

awww what a beautiful thing to say :)










~~Uttara

Uttsyyyyyy!


**hey i was reminding u to wish her n wen am here i see u have put a post ..loll

lol see wut I mean..telepathy na.

u tc now ok...I will miss u like the deserts miss the rain..awww :*(











~~Ash

lol u tagged me..let me see..

Thanks!













~~Rebel_on_loose

Hey Rebbbz...someone's hot ;-)











~~Boldnbeautiful~~

:*( yes...and I shall be back soon so dun be sad ok...huggggggggz!

wut baby?

lol yep Saby n his saree dramas hahaha!











~~-Poison-

hey thanks mate!


**every moment in this life is precious celebrate life!

beautiful n so true...













~~Icyblue~~

heyyy Icy thanks!












~~Zombie~~

Hows u Misty?













~~Tanvi~~

so he's gonna be here when I get back..cool, thanks!

lol u dunno too...and u have never worn one?? LOL OMGG! so sweet :)











~~Rohit Talwar~~

yep yep u guessed it right :)

**aquarian buddies

and how d u describe em? Warm, beautiful and smart ppl? :)












~~Wanderer (Wand000nie)

Heyyy Wand000nie WC and thanks :)


**U have been tagged by me!
Visit my blog for more info

lol ok...I must take the Taggyloma surname now...hahahaha!










~~Anup.777

hey Anup thanks :)


Keshi.

The Phoenix said...

Happy Birthday to your friend M00nie.
Have a great trip.

By the way, is it just me, or do you put several inches between your responses to your commentators???

saby said...

saby said...
, Click on the pic to read,

4:45 AM
Anonymous said...
,it may be really helpful for u kesh

,especially wehn an anony mouse pisses u off,

4:49 AM
saby said...
Stranger

blogg ettiquette requires u to leave your foot print on the blogg u visit

4:53 AM
Post a Comment

Keshi said...

~~Phoenix~~

hey mate, thanks :) yep I leave some blanks between each response...is it a bad idea? lol!





~~Saby~~

??

Keshi.

saby said...

HEYYYY GIRLS

i no how to tie a sari
i just learnt

i need a model for a demo

Keshi said...

~~Saby~~

Good luck with finding a model..lol!


Keshi.

Mayimakeyousmile said...

Keshi~ You are so incredibly sweet and loving! Will you clone yourself? I'm starting to know you, and I'm gonna miss you. Safe travels and fun your way =).

Keshi said...

ciao mates...huggggggggz!

Keshi.

~*. D E E P A .* ~ said...

get back soon ....

wanna see more cute pics .. ok ?

Dawn....सेहर said...

Best wishes to your friend...on her Birthday....

All I can add here is...

Oh gal with beautiful eyes..
try to keep it beautiful..always
with nourishment of good things around
the nature...the people and show always the warmth of love through your beautiful eyes..:)

Good luck

cheers

rebel_on_loose said...

I can bet ur no less!
;)

Aelee said...

'Cos those eyes not only see,
They listen,
They speak,
But mostly they touch...
Touch the deepest places of my soul...
Touch me with every word they speak...


Wow!! With out speaking..don't know Moonie..but hello der!!..good day..Keshers..Your Blog pal..Aelee.

Vamsee said...

awww...A very true friend she got:) will wish her a good one!:)

PuNeEt said...

I dun mind even if u blog from a wedding...
provided u get a net connection ;-)

ooohhhhh
I forgot u must be busy watching hunks ;-)
lolzzz kidding

PRADEEP K. said...

Hey, I know they belong to Aishwarya. She was born in my city and she is just my age, too. :)

By the way, has Amy taken a break?

Known Stranger said...

yet to fall into the seductive valconoe of a woman.. but just love having dreams.

Rohit Talwar said...

You said it all ;-)

they are the best. big time. =)

:: The Protector :: said...

Advance Wishes to m000nie .....

luv the eyes of Ais...and alos Zeta zones too...

Take Care Keshi...

Cheers!
:)

Mr. Maverick said...

Happy Bday to Musings :)

I have two pairs of eyes, but they dont touch anyone's soul :-P

Arun

Sudeep said...

Poem!! No way gal.. i m not gud at it.. ur moonie darling will laugh at me...lollzz.

Hey Moonie.. Wish u a very Happy b'day... i hope u dont stay in Canada.. i want the cake this time..lol... n gal if ur eyes r as beautiful as Ashs' I m falling in luv with ya ;) ... have fun!!

n Keshi u too have a blast at the wedding... Happy bridegroom hunting.. he he he

Vivek Panda said...

ur friend has got beautiful eyes! i was wondering if we could see keshi's eyes too !!

niki yokota said...

3 weeks?? too long..keshi-chan(>_<) awww...
shes got really really beautiful eyes!!!!
and im sure ur the same...
When can we see keshi-chan's eyes?????? *sob sob*
congratulations on ur cousins marriage!!!! great news!

wallycrawler said...

Da eyes are the window to the soul !
Her eyes are beautiful !
Today my eyes are bloodshot and tired !
Tomorrow I'll feel better .
I'll be beautiful tomrrow !
Keshi Your Beautiful Everyday .
Happy Birthday Friend Of Keshi !

Invincible said...

bon voyage sis.
And Happy B'day to m000nie.

Lucy Stern said...

The eyes can tell all about a person. Enjoy your cousins wedding.

kishi said...

hello there keshi. tnx for the comment. you can also visit my other blog: latestfad.blogspot.com. Thank you. Have a nice day.

Jewel Rays said...

Keshi,

Awwwwwww..I will miss ya.. :(

have a wonderful wedding celebration at ya cuz;)

and moonie's eyes are beautiful.:)

Happy b-day!

southpaw said...

Happy birthday moonie...

RandomThoughts said...

Eyes are the mirror of your soul,
that's all i believe in what is told.
The index of your mind ,
its the first thing we find,
in a person we meet immaterial of the fact..
whether the meeting is sour or sweet.

With beautiful eyes you definitely are blessed m000nie and with a friend like Keshi twice so!

Happy birthday to you & hope your friendship grows by leaps and bounds.

Lots of love ,

Rashmi.

laks said...

Such a lovely poem u have keshi.... unfortunately i find even the simplest of the poems difficult to understand... even the simplest ones... i have had this problem from school times... when it was soo difficult to me to grasp what is meant by it... maybe its because of my IQ level...

anyways.. happy bday Musings... and happy journey Keshi

saby said...

i am missing keshi already
keshi come back

rhein said...

yeah, great eyes.

Sujit said...

Have a great time at the wedding. And my best wishes for m000nie..!! as you said wish her wishes come true..

Jithu said...

hey keshi, a warm happy birthday to ur friend!

anup.777 said...

I miss u Keshi... can hardly wait to see "new post" next 2 ur name on my blogroll ... Hope u r having a grand time! :) C ya!

Ajay said...

hey beautiful eyes.... i wish its my future GF's.... hehe..

Het Waghela said...

Eyes were awesome really mesemer...

How are you doing girl?

Łóòň Ġãĺ said...

Whoaaaaaaaaaa!!!

Many Many Happy Returns of the Day M000nie!!! :D :D

I saw her eyes once again ... and man! they're mesmerising!!

Keshi ... good job!!! :)

ENjoy the wedding!!!!!

alice said...

enjoy new zealand...and will sure miss ya...

milo said...

hav loads of fun ...enjoyy..
n yea talkin abt eyes..they were beautiful..hope ur eyes hav d depth too ;-)

saby said...

Google PageRank for keshigirl.blogspot.com is: 3 / 10

Alexa Ranking for keshigirl.blogspot.com is: 3,872,855 (Top rank is 1)

Description
You have an average Google rank. Your website seems steady and known by many users. You may want to add your site to iWEBTOOL's directory to help build rank, click here for details. You have a very poor alexa ranking. iWEBTOOL would recommend you to optimize your site or try to start up a service to attract users.

Search Engine Listings
Google: 234 VIEW
MSN Search: 76 VIEW
Yahoo: 133 VIEW


from my blogg
ranker is available

see for your self

saby said...

Google PageRank for imnutsincaps.blogspot.com is: 3 / 10

Alexa Ranking for imnutsincaps.blogspot.com is: 28 (Top rank is 1)

Description
You have an average Google rank. Your website seems steady and known by many users. You may want to add your site to iWEBTOOL's directory to help build rank, click here for details. Your alexa ranking is among the best. You're currently among the top 1,000 websites on the Internet. Your website should be recieving many hits.

Search Engine Listings
Google: 8 VIEW
MSN Search: 154 VIEW
Yahoo: 127 VIEW


thums nose
i beat u

the blogg oscars is mine

coolvir said...

I guess its a wedding season.
Even me have to attend two wedding next week and three of my blogger friends have recently posted on wedding of someone close to them.

Anyways have a blast there...

saby said...

SEX COUNSELLOR Ranking

Google PageRank for imnutsincapsfreud.blogspot.com is: 0 / 10

Alexa Ranking for imnutsincapsfreud.blogspot.com is: 28 (Top rank is 1)

Description
You have none or a poor Google rank. You need more websites to link to you to help build up the rank. You may want to add your site to iWEBTOOL's directory to help build rank, click here for details. Your alexa ranking is among the best. You're currently among the top 1,000 websites on the Internet. Your website should be recieving many hits.

Search Engine Listings
Google: 1 VIEW
MSN Search: 53 VIEW
Yahoo: 5 VIEW


SEX SELLS !

saby said...

Contrary to wat most ppl tink
GOD and RELIGION also sells


Google PageRank for imnutsincapstruly.blogspot.com is: 0 / 10

Alexa Ranking for imnutsincapstruly.blogspot.com is: 28 (Top rank is 1)

Description
You have none or a poor Google rank. You need more websites to link to you to help build up the rank. You may want to add your site to iWEBTOOL's directory to help build rank, click here for details. Your alexa ranking is among the best. You're currently among the top 1,000 websites on the Internet. Your website should be recieving many hits.

Search Engine Listings
Google: 1 VIEW
MSN Search: 27 VIEW
Yahoo: 0 VIEW

Provided by iWEBTOOL

suniieee said...

thanx for the advice about the spelling!!! it just i write in my blog @ night and well..... i am not really thinking and also cause i am sooooo bad at spellllllling. he he

praveen said...

the beauty of one lies in her eyes..a pair of beautiful eyes is alwiz intoxicating

saby said...

Oh God !
tell me dis is not true

Anonymous said...
saby agar tu janice jo mulund mein rheti thi jo nes ratnam college mein thi uske baremein keshi ke blog mein pucch raha tha uski woh bacche ko janam dene ke wakt uska bohot bleeding ho raha tha doctor usko aur baby ko save nahi kar sakte the uski aunty bol rahi thi mere grand parents ko uska bhai ka shaadi hone wala tha jo cancel ho gaya. teri friend nahi rahi abhi

10:08 AM
Post a Comment

MS said...

Hi Keshi!!

Ya on a trip 2 NZ...Gr8!! Hav lotz of fun there during your cousin's wedding...

As for the eyes that touch, I'd wanna quote this verse:

--- "You see my son," said God, "the beauty of a woman is not in the clothes she wears, the figure that she carries, or the way she combs her hair.

The beauty of a woman must be seen in her eyes, because that is the doorway to her heart - the place where love resides." ---

N those mesmerising eyes of your friend juz very well conform to that statement from GOD!! :)

Cheers!!
MS

Kroopa Shah (Kr00pz) said...

Well, have a good trip and keep blogging :-)

white devil said...

have fun in new zealand, i have always wanted to go there gimme pics

There's something about Sherry... said...

Keshi Girl,

you have a tag waiting for you..


Sherry

Vinu said...

hey keshi.am back...i decided to restart my bloggin actions.was tied up wit something else which i had told u in mail..nice to see ur posts again..

Enjoy th wedding and the country..
take care

Datingmaster, Jerusalem said...

Hi I've written a sexual fantasy you and Moonie are in it with me
we are all in bed together
please come over

saby said...

saby said...
Hey guys

Janice has not visited since December 7

Janice is one of the nicest girls we have ever known

i dont want to speculate
but i do know dis

if the site is inactive for long
Blogger will pull it down

So lets keep the site alive
Do post on her site evry now and then

i do wish the annony mouses will get an id for Janice's sake

and post
she dont allow annony mouses

Why u scared of id's ?
i gott 5
and i have forgotten who i really am

7:22 AM

Kerry said...

hey keshi girl! *mauhz* i have missed yeah tons! hows me aussie mattie doing?

um...poems...right this is my specialy i know...lol...yet i have nothing right off the top of me head.

happy birthday MOOnies. ill be back with a verse or two soon!

*hugs and luv to all*

your irish girl,

kerry

Dee said...

Your friend has rather enticing eyes. Lovely :)

Belated wishes out to her

Gangadhar said...

Dat's a beautiful birthday post..
And a very happy Birthday,M000nie!!(belated of course)....
And Keshi,it seems you too have taken a break from blogging..

anup.777 said...

Hey Keshi... you've been tagged! :)

saby said...

saby said...
,Calling HARISH ! !,

Harish,

gimme her address in Mulund
she was blogging secretly

we gotta give dis blog address to her brother and CHRIS

it is a monument to a simple, innocent (naive?) girl named Janice

-Saby
my mail id is sabydasouza@yahoo.com or give me her college address

i will trace her

5:19 PM

PuNeEt said...

oyeeeeeee still away :-(

be back sooooon

missing u

Nitika said...

awwwww.....ma babezzz...still enjoying wedding
come soon
missing u loads
lets enjoy ur cousin marriage in the blogworld...lolzz...i mean to say share some beautiful moments of the ceremony through u r post....come soooooooooooooonnnnnnnnn ..

miss u
hugzzzz

Jackal said...

Keshiiiiiiiii hope u having a gr8 time...........tcc byee

SaffronSaris said...

Keshi, how have you been?
My comp's back, yet there seems to be still a problem hmmmm.

:)
I STILL think Ashwarya Rai is the most beautiful Miss Universe/Miss World from India all these years.
:)

musings (m000nie) said...

cant u come back sooner... me mishing my k00kie... n tell me saby is lying abt janice :((((... aww damn i have been upset since some days...

Die Muräne said...

liebi m000nie
zo dim geburi
nor sbesti
ond liebsti
;-)

Jigal.. said...

hi

keshi

i m here after long time of "BANBAS"..

BUT

I say u

I LOVE ASH

N I m ready to be Blind yaar for a day she die....

cause SHE IS GOING TO DONATE THESE BEAUTIFUL EYESSS..... AND I WANT THESE EYES

ha ha.........

ne ways.......

bye.

take care.

Gangadhar said...

Keshi,
how are you?

tulipspeaks said...

i miss you :( :( :(

desperado said...

have fun
but just when i got back ...ur taking off
i was down wid jaundice so couldnt be in touch

chalo catch u soon

Kerry said...

hey sweetie! just droppin' by to say hi!

muahz and hugz!

your irish lassie,

kerry

Łóòň Ġãĺ said...

Missing you baby

:(


Come back sooon!!!

saby said...

http://imnutsincaps.blogspot.com/2006/02/count-your-blessings.html

me missing the early morning session

Nitika said...

sob sob sob sob

keshu is still enjoying wedding

come back soooooooonnnnnn
missing u loadssssss sweetheart

muaaahhhzzzz

alice said...

we need one more post...miss ya

The Light-House. said...

Eyes -> Window to the world,Staircase to heart.
Key to dreams,poetry,love,literature,romance and much more

Caraf said...

hey kesh, come back quick!!!!!!!

and please see this;

http://carafdances.blogspot.com/2006/02/real-news.html

Nitika said...

its long leave dear
sob...come soon

muaahhzzz

La_Surrealiste said...

Awww..I hope she had a wonderful birthday and I hope u had a wonderful time at the wedding!! Do tell us what new zealand is like..sounds exotic! :D Missed u loads!

Datingmaster, Jerusalem said...

COME OVER FOR A PARTY WITH LOTS OF FRESH FRUIT AND COOL GUYS LIKE ME

Keshi said...

Thanks for all these loving comments and thanks for the lovely poems that some wrote for m000nie...what a great bunch of poets we have here!

Keshi.

Maya Cassis said...

and you my girl, you have a beautiful mind

Datingmaster, Jerusalem said...

my theory is that you are avirgin

starbender said...

Damn, Keshi, U'r sure have alot of posts here girl! Anyhow....
:"( Wah.. :"(
Can't we carpool 2 New Zealand?
I wanna go sooooooo bad!
U have a great time, and send us a post from there!
:)

gunesvara said...

Interesting blog about hunger for lust, keep up the good work hunger for lust